Jus Mince MX Sedap Gila. Rasa Nak Habiskan Sebotol Terus

Korang tau tak produk Clear Herbs yang terbaru ni? Bagi yang tak tau apa tu Clear Herbs, meh sini nak cerita sikit. Clear Herbs Sdn. Bhd ni ialah produk kesihatan yang 100% asli yang ditubuhkan sejak 2013. Jadi, tahun ni Clear Herbs telah mengeluarkan 3 produk yang terbaru iaitu Mince MX Juice, Hot Serum dan Herba Madu Xtra Plus. Masing-masing mempunyai keistimewaan tersendiri tau.

Jus Mince MX Sedap Gila. Rasa Nak Habiskan Sebotol Terus

Nowadays memang banyak produk yang boleh turunkan berat badan dengan cepat kan? Sampai saya tak tau nak pilih yang mana satu. Jadi, saya tergerak hati untuk cuba 2 produk dari Clear Herbs khas untuk kesihatan dalaman, sekaligus boleh turunkan berat badan.

Jus Mince MX Sedap Gila. Rasa Nak Habiskan Sebotol Terus 1

Okay yang ni gambar Mince MX Juice. Kelebihan jus ni ialah dapat melangsingkan badan dan mencantikkan kulit serta memberi tenaga terutama pada mereka yang aktif bersukan. Cara minumnya sebanyak 20ml. Guna je cup yang dibagi tu. Goncang dulu sebelum minum tau. Harganya RM110 bagi semenanjung dan RM115 bagi Sabah & Sarawak. 

Jus ni rasa campuran buah-buahan dan ada rasa vitamin C sikit. Susah nak decribe tapi serius sedap! Macam nak habiskan 1 botol je tau. Jus ni boleh minum terus atau campur dengan air tapi saya lebih suka minum terus. Lagi feeling rasa dia! Haha
Jus Mince MX Sedap Gila. Rasa Nak Habiskan Sebotol Terus 2

Hot Serum ni pula cuma perlu picit dan sapu pada bahagian yang banyak lemak macam peha, perut, lengan dan bahagian lain. Masa sapu tu akan rasa sejuk tau tapi lama kelamaan akan rasa panas jadi jangan terkejut ya. Produk ni membantu proses penghapusan lemak-lemak badan. Harganya cuma RM70 bagi semenanjung dan RM75 bagi Sabah & Sarawak.

Bau dia wangi, tak melekit dan cepat serap dalam kulit then bila sapu kat lengan rasa sejuk tapi dalam setengah jam macam tu tiba-tiba lengan rasa panas. Mula-mula cuak jugak kenapa tetiber lengan jadi panas ni pastu baru teringat yang saya ada sapu serum ni. Huhu. Memang puas hati!

Sekarang tengah harga promosi! Beli set jus + serum dengan harga RM110 jer. Rugi lah kalau lambat. Kalau tak harga total jadi RM185. Korang dapat jimat sampai RM75!

Jus Mince MX Sedap Gila. Rasa Nak Habiskan Sebotol Terus 3

Herba Madu Xtra Plus ni khas untuk mereka yang mempunyai penyakit 3 serangkai iaitu jantung, kencing manis dan darah tinggi. Selalunya orang-orang tua yang beli produk ni. Cara makannya hanya perlu kunyah-kunyah saja tabletnya. Harganya RM130.

Kawan saya tak bagi produk ni sebab dia tau yang saya tak ada penyakit 3 serangkai tu. Eh boleh pulak camtu? Haha. Tapi dia cakap, sesiapa yang tiada penyakit tu pun boleh makan. Ia boleh dijadikan sebagai makanan tambahan untuk kesihatan dalam badan.
Sebarang pertanyaan atau nak order boleh hubungi : 
Hotline : 012-5157396
H/P: 011-3323 2919/ 017 848 0547
Facebook : Clear Herbs
Website : www.clearherbs.com.my
Web: www.cergasmenawan.com
Cukup lah ni ya? Moga info-info ni boleh bagi manfaat kat korang semua. Nak sambung minum Mince MX Juice lah. Nanti tunggu la sebulan dua kurus ke tak? Hehe.

Baca juga Bibir Kelihatan Semulajadi Dengan Lipstik Matte Nude MAC

Artikel ini ditulis oleh ika typing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *