Category tudung bawal terkini

Tanpa Innerneck, Tudung Bawal Ruffle Tak Gelembung Bila Dipakai

Hello all! Kebelakangan ni saya seriusly terkenan nak berbawal jer tau. Biasanya saya pakai tudung bawal kain crepe. Beli pun kat ekspo midvalley masa tu. RM8 sehelai. Cantik memang cantik tapi tak selesa pakai sebab tudung asyik melorot ke depan.…

TUTORIAL MEMAKAI TUDUNG BAWAL VIVADEA part 2

Hai engkorang yang hots meletops macam #hakakkepochi!  Ingat tak duuuuluuuu-dulu lagi #hakakcomel360 ada buat 1 jer tutorial memakai tudung bawal vivadea ??Ingat tak? ingat tak?  Eh kompem la memang tak ingat kan kan?? hahaha! Entry post tahun bila hakak sendiri…

Tutorial memakai Tudung Bawal vivadea part 2

Hai Assalamualaikum…. Sejak kebelakangan ni, saya agak sibuk pada hari2 biasa sebab menjadi pelajar sepenuh masa jurusan fesyen…Tak lama pun saya belajar, sekejap je…Sebab saya tak suka buang masa belajar teori..Saya lebih suka belajar bahagian praktikal sebab itu yang saya perlukan untuk kembangkan minat dan skill saya pada fesyen. Kalau sebelum ni saya ada mengeluarkan post Tutorial memakai…