Cara untuk psiko orang mulut jahat

Subhanallah,Astaghfirullahalazim….Bila tengok status fb orang yang mengutuk2,memaki, memang sangat panas hati tapi kitorang bukan jenis macam diorang..kutuk sana sini atau bersikap kurangajar ..takdanya nak cerita canang dengan orang sana sini.Apa …

Tutorial memakai Tudung Bawal vivadea part 2

Hai Assalamualaikum….Sejak kebelakangan ni, saya agak sibuk pada hari2 biasa sebab menjadi pelajar sepenuh masa jurusan fesyen…Tak lama pun saya belajar, sekejap je…Sebab saya tak suka buang masa belajar teori..Saya lebih suka belajar bahagian praktikal sebab itu yang saya perlukan untuk kembangkan minat dan …