Boleh Beli Kolagen Kinohimitsu Di Sasa Tebrau City, JB

Boleh Beli Kolagen Kinohimitsu Di Sasa Tebrau City, JB 1

Untuk peminat produk kesihatan & kecantikan jenama Kinohimitsu, korang dah boleh beli kat outlet Sasa Tebrau City, JB! Yepp, sekarang ni dah ada bahagian khas produk Kolagen Kinohimitsu kat butik SASA.

Boleh Beli Kolagen Kinohimitsu Di Sasa Tebrau City, JB 2
Dari kiri ke kanan  Choo Yann Ling , Chloe Lim , Lisa Soon , Jennifer Chin , Winnie Pok & Tommy Ung

Majlis pelancaran kaunter Kolagen Kinohimitsu dirasmikan oleh Ms Jennifer Chin (COO Kino Biotech), Ms Winie Pok (AGM Kino Biotech), Mr Tommy Ung (Asst Manager), Ms Lisa Soon (RGM Sasa), Ms Chloe Lim (Product Development Manager Sasa) & Ms Choo Yan Ling (Retail director Sasa)

Boleh Beli Kolagen Kinohimitsu Di Sasa Tebrau City, JB 3
dari kiri ke kanan Lisa Soon and Jennifer Chin

Boleh Beli Kolagen Kinohimitsu Di Sasa Tebrau City, JB

Kinohimitsu menjadikan tarikh 28 April setiap tahun sebagai hari khas kolagen. Dan pada tarikh ni juga, minuman kolagen kinohimitsu akan diedarkan secara percuma di seluruh kaunter kecantikan Kinohimitsu.

Haih sekarang ni bukan zaman perempuan je nak kulit sihat, bersih & cantik dik oi. Lelaki pun kalau bab kebersihan & kesihatan ada yang lagi over dari kita yang perempuan ni. Haha.

Boleh Beli Kolagen Kinohimitsu Di Sasa Tebrau City, JB 4

Kinohimitsu mengadakan hari khas kolagen ni sebagai langkah untuk menyedarkan masyarakat akan kepentingan menjaga kecantikan dalaman. Bila kecantikan dalaman terjaga, luaran pun nampak cantik semulajadi. Dari situ barulah masyarakat akan rasa lebih gembira, berkeyakinan tinggi dan kelihatan lebih sihat setiap hari.

Dhia baru tau rupanya produk Kolagen Kinohimitsu ni ada banyak jenis. Dan bukan semata untuk perempuan malah lelaki pun ada minuman kolagen khas.

Boleh Beli Kolagen Kinohimitsu Di Sasa Tebrau City, JB 5

Untuk produk bekalan sebulan, lebih jimat beli dalam satu kotak lengkap macam gambar kat bawah ni:

Kolagen day kinohimitsu
Kolagen Kinohimitsu dijual dengan harga promosi
Dalam sekotak ada 6 botol kecil kat dalam yang terdiri daripada collagen diamond, collagen men, collagen nite dan collagen brown rice + manuka honey. Sebenarnya ada banyak lagi jenis produk kolagen dari Kinohimitsu yang korang boleh dapatkan di kaunter khas Kinohimitsu Sasa,Tebrau City.

Dan setiap kolagen ada fungsi yang berbeza. Sesuailah dengan kehendak dari Kinihimitsu sendiri yang inginkan kecantikan dalaman sihat dahulu, barulah kecantikan luaran akan terserlah.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *