Category: Resipi masakan Mama

Nasi Ayam Mama

Nasi Ayam Hi korang, saya baru jek makan nasi ayam ni..hihih senang jek nak buat macam ni..sama tak macam kat kedai makan??heheh…Untuk masak nasi:-tanak nasi dengan air rebusan ayam …

Ayam Berempah Madu Mama

lebih kurang camni la rupa ayam madu..nyum3 ^_^ Harini saya masak ayam goreng berempah madu..Resipi mama saya..weee…Rindu masakan mama, jadi saya buatla macam mama buat..heheh..Senang je nak masak ayam …

My Secret Recipe 1

Hi all, saya sangat sukeee tempura tau…especially tempura KFC ..sedapp kan..yummy! .kalau boleh hari2 saya nak beli. Tapi apakan daya ongkosnya pun kena jaga jugak plus dapat makan untuk …